Astro TV

  • Oelan-Bator

    Ik erger me al tijden kapot aan het feit dat programma's als Astro TV gewoon mogen worden uitgezonden terwijl ieder weldenkend mens weet dat het kwakzalverij/oplichterij is. Zie ook weer dit onderzoek:

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2218 … ers__.html

    Waarom maakt justitie daar niet eens een keer werk van..?

    Ik vind het ook bijzonder treurig dat omroepen als RTL daar gelegenheid voor geven.

  • Boris

    Ik ben het volledig met je eens. Schandalig dat dit programma mag worden uitgezonden.

    Helaas zijn er nog altijd goedgelovige zielen die denken dat het echt is.

    Veel kwalijker is dat die mensen tot wel een uur aan de lijn worden gehouden voor 80 cent per minuut, zelfs wanneer ze aangeven het financieel niet breed te hebben.

    (zoals is aangetoond door het Vara programma Rambam).

    http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3570805/2014/01/02/Rambam-infiltreert-bij-Astro-TV.dhtml

  • Frederik D

    Bewijs jij maar eens dat die paragnosten niets van boven doorkrijgen. En als mensen erin geloven, wie ben jij om helderziendheid te verbieden? Er is meer dan objectieve wetenschap, hoor. Subjectieve wijsheid is er ook. Dus ik pleit voor een synthese van weinig objectieve wetenschap en heel veel subjectieve wijsheid. Volgens mijn dameshoroscoop was het gisteren mijn geluksdag. Niets van gemerkt maar dat kwam omdat ik er niet voor open stond. Dus niet zo azijnpisserig wezen. Probeer ook je leven te verfraaien met je eigen en andermans intuïtie en zoek contact met je diepste en hoogste zelf en met de bovennatuurlijke Albron, die ook de bron is van zichzelf en van het Niets, dat ook bestaat, al is het geen Nietsbron. alhoewel volgens sommige zeer wijze gnostici het Al gelijk is aan het Niets, al is het Niets niet niets, al is het Al wel het Al, althans vaccinaties komen niet van de Albron want de Albron is goed en vaccinaties zijn net als fascinaties heel erg slecht. .

  • theo

    Juist.

    Jammer dat er kritiek is op astro tv.

    Ze hebben mij ook gevraagd om advies te gaan geven vis de telefoon maar ik heb zoveel geld dat ik dat niet hoefde te doen.

    Ik weet namelijk ook precies wat een beller die om advies vraagt heeft meegemaakt en nog mee zal maken.

    Ook van iedere willekeurige prikker hier trouwens.

    ———————————————————————————————————————–

    Zo weet ik b.v. van jou precies dat jij wel erge dingen hebt meegemaakt in je leven en dat een aantal zaken uit het verleden je nog wel eens dwars zitten.

    Maar er is hoop, ook voor jou hoor want - zo lees ik in de sterren dat je, ondanks dat je nog meer tamelijk ernstige dingen mee zult gaan maken in je leven binnenkort ook mooie blijde dingen zult gaan beleven. In ieder geval cq ZELFS dit komende jaar 2014…Dus moet je proberen het vervelende achter je te laten en de kansen die je krijgt aan te pakken.

    ————————————————

    Bovenstaande kan ik tijdens een telefoongesprek zonder problemen rekken tot een halfuurtje EN

    …100% zeker dat bovenstaande 100% klopt…

    Ben ik goed of ben ik goed.

  • Oelan-Bator

    :D

  • theo

    EN aangepakt !!

    http://www.nu.nl/lifestyle/3670504/producenten-afslankproducten-beboet.html

  • dick

    Zit toch een knop op ? Of afstandbediener voor een ander kanaal? Heb er 64.

    Op de PC zo,n 3800.