kerkjes zijn onbeschoft

  • dirk deurkruk

    ik wil iets recht zetten. Ik werd in het verleden uitgemaakt voor onbeschoft. Dit is niet waar. de kerken zijn onbeschoft; ze zijn op een nette manier onbeschoft.

    Ik heb 2 nette brieven dus zonder scheldwoorden aan 2 kerkjes gestuurd. De eerste over dat ik last had van hun bimbamklokken. Deze zelfde kerk had al eens gezegd dat ze zich afvroegen wat ik eigenlijk bij hen deed. Prima, als ik niet welkom ben dan blijf ik wel in mijn bed liggen te rukken. Maar dan moeten ze me ook niet wakker bimbammen. Hier is totaal niet op gereageerd. Anderen hadden er overigens ook last van maar vonden het de moeite niet om de kerk erop aan te spreken. Had toch geen zin.

    De 2de brief naar een andere kerk ging erover dat ik na afloop van de dienst alleen weer naar huis kon gaan. Er kon nog geen kop koffie vanaf. Nog afgezien van de belabberde preek over de 3-eenheid en zo. Ook hier is niet op gereageerd. Waar zijn al die collectes eigenlijk voor?

    Een 3de kerk met soortgelijke ervaringen wil ik nog een brief sturen.

    Hetzelfde kan ik van een klooster zeggen, en zo kan ik wel doorgaan.

  • Boris

    http://www.youtube.com/watch?v=iHNOuRvCdYc

  • Douce.

    Over doorgaan gesproken:D:

    http://www.youtube.com/watch?v=wEYwiOMw9CU

    Douce

  • Douce.

    Wat een ongelofelijk talent is André van Duin toch, dat zullen zelfs mensen moeten erkennen die niet van het genre houden.

    De enige echte Clown van Nederland en dat voor zo'n serieuze man.

    Ongelofelijk knap zo dat samenspel met “hemzelf”.

    Heb hieronder nog een nummer van hem geplaatst. Toen ik het voor het eerst zag/hoorde kon ik niet meer stoppen met lachen.

    Douce

  • Douce.

    Waar wil je het eigenlijk over hebben?

    Zoals je het nu hebt opgeschreven, vind ik het allemaal onderbuikverhalen en ook nog je eigen negatieve perceptie.

    Volgens mij is misschien het Leger des Heils iets voor jou, daar zijn ze liefdevol en niet veroordelend. Ook krijg je daar koffie (eerste bak gratis).

    Daar worden ook veel praktische zaken aangepakt.

    (Als ik mijn laan oversteek, zit ik na ca.10 mtr. voetpad binnen).

    Douce

  • dirk deurkruk

    wethouder hekking van koot en bie was ook wel grappig.

  • Douce.

    Kun je die aub plaatsten, ik kan het me niet meer zo goed voor de geest halen. Koot en Bie vond ik ook meestal super.

    Douce

  • Boris

    En ook nog eens helemaal van toepassing op het bericht van dirk. :D

  • Boris

    Wethouder Hekking was altijd zeer nadrukkelijk aanwezig. :D

    http://www.youtube.com/watch?v=q02zxbxKpLs

  • ¥ Lotje ­­¥

    dirk deurkruk Schreef:

    ——————————————————-

    > ik wil iets recht zetten. Ik werd in het verleden

    > uitgemaakt voor onbeschoft.Door de kerk????? Dit is niet waar. de

    > kerken zijn onbeschoft; ze zijn op een nette

    > manier onbeschoft.

    >

    > Ik heb 2 nette brieven dus zonder scheldwoorden

    > aan 2 kerkjes gestuurd. De eerste over dat ik last

    > had van hun bimbamklokken.oef ..dan is het goed dat je hier niet woon. ik woon zo wat onder de kerkklokken en tussen de cafe,s . en het carillon Deze zelfde kerk had al

    > eens gezegd dat ze zich afvroegen wat ik eigenlijk

    > bij hen deed.waarom vroegen ze dat???ik ben niks nieuwsgierig hoor maar weet alles graag :D Prima, als ik niet welkom ben dan

    > blijf ik wel in mijn bed liggen te rukken. Maar

    > dan moeten ze me ook niet wakker bimbammen. Hier

    > is totaal niet op gereageerd. Anderen hadden er

    > overigens ook last van maar vonden het de moeite

    > niet om de kerk erop aan te spreken. Had toch geen

    > zin.

    >

    > De 2de brief naar een andere kerk ging erover dat

    > ik na afloop van de dienst alleen weer naar huis

    > kon gaan. Er kon nog geen kop koffie vanaf.owww hier wel hoor . einde van de mis zeggen ze dat altijd Nog

    > afgezien van de belabberde preek over de 3-eenheid

    > en zo. Ook hier is niet op gereageerd. Waar zijn

    > al die collectes eigenlijk voor? voor het onderhoud van de kerk en voor arme . dat word altijd gezegd waarvoor dat is voordat ze rondgaan.

    >

    > Een 3de kerk met soortgelijke ervaringen wil ik

    > nog een brief sturen. ik zou er dan persoonlijk naar toe gaan

    >

    > Hetzelfde kan ik van een klooster zeggen,wij hadden een tante en zij was non. om zo te zeggen . En af en toe werden we uitgenodigd . voor een etentje . iedere dag eten hun wel lux hoor :) Alles op dekschalen of heel leuk klaargemaakt .Wij konden heel dat klooster onderhand wel . En iedere keer als we kwamen kregen we een rondleiding :D en zo

    > kan ik wel doorgaan.