boze brief aan de mannen

  • dirk deurkruk

    ik had al niet zo'n hoge pet op van vrouwen maar als ik deze brief lees, dan blijft er niet veel pet over.

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/09/u_mag_happen.html#more

  • Douce.

    Waarover wil je het hebben, of doe je hiermee een poging tot discriminatie?

    Wees in het laatste geval gewaarschuwd, discriminatie is tegen de regels van Startpagina.

    Je dient derhalve je frustratie ergens anders te lozen.

    Wat betreft jouw uitlatingen in het verleden, is niet gebleken dat jij vies bent van de sexuele activiteiten van vrouwen. Is dat het enige waar jij “ze” voor wilt gebruiken? In dat geval heeft deze mevrouw, op sommige punten gelijk.

    Douce

  • Boris

    Punt twee lijkt me wel van toepassing op jou:

    2. Aan alle mannen met bindingsangst: blijf uit de buurt van vrouwen. Ga voor noodzakelijk kwaad naar de hoeren en sterf eenzaam en ongelukkig (want dat wil je zo graag).

    Punt negen herken ik je ook wel in:

    9. Aan alle mannen die zichzelf zielig vinden: vergeet het. Je bent verre van zielig. Je bent pathetisch. Maar dat is iets anders.

  • Oelan-Bator

    Volmondig eens met Boris en Douce, al denk ik dat er nog wel wat meer punten voor hem gelden.

    Kotsmisselijk word ik van mannetjes zoals jij. Het zou me ook helemaal niets verbazen als jij überhaupt nog nooit in je leven een vrouw hebt gehad zonder daar direct of indirect voor betaald te hebben. Op zich niet zo heel erg maar dan wel zo over vrouwen praten..? Wat een griezel ben je toch..

    En uiteraard is ‘de brief’ bewust enigszins gechargeerd opgesteld.

    Ik voel me niet aangesproken en dus ook niet beledigd maar ik weet maar al te goed dat er zat mannen zijn die in meer of mindere mate aan haar profielschets voldoen. Jij bent er waarschijnlijk één van..

  • Douce.

    Natuurlijk is die “bloemlezing” gechargeerd. Een bijna gelijkluidende doet al vele jaren de ronde. (Over vrouwen overigens ook, dat is van alle tijden:))

    Als je een aantal reacties van mannen leest, dan lig je toch in een deuk. Ze voelen zich kennelijk door een vreemde mevrouw gekwetst….als dat zo is, slaat het werkelijk op hen.

    Beetje “vent”, met alleen maar een pietsje humor, leest het glimlacht en gaat gewoon verder met zijn leven i.p.v. de dombo uit te hangen.

    Douce

  • ¥ Lotje ­­¥

    ik heb hoedjes.B)-

  • dirk deurkruk

    aha, als ik mijn frustraties hier neerzet is het discriminatie.

    Als een vrouw het doet, is het een humoristische bloemlezing.

  • dirk deurkruk

    weet je wat pas echt seksistisch is? Uit politieke correctheid op een vrouw stemmen.

  • Oelan-Bator

    Helemaal mee eens hoor, maareh, wie doet dat dan..?

  • dirk deurkruk

    jij; jij schreef dat je op vrouwen stemde omdat ze minder corrupt zijn; hahahaha.