vrije energie

  • ¥ Lotje ­­¥

    https://www.youtube.com/watch?v=BigBg6E7dKU

    Ik zag het staan bij scepticisme startpagina .

    Nou heb ik een vraag of dat iemand weet . ik wil een CD laten spelen op de radio maar zonder stroom en niet met batterijen . Mij is verteld : op een accu met daarop een autoradio met een CD speler .

    Heb iemand daar ervaring mee??

  • Douce.

    Waar je het over hebt, begrijp ik eerlijk gezegd niet. Ik speel een cd af op de gebruikelijke manier.

    Het filmpje heb ik niet afgepeeld, omdat er achter staat “fake”.

    Het zal dus wel “fake” zijn?

    Douce

  • Boris

    Dat begrijp ik ook niet, wat een gedoe om een cd af te spelen op die manier. En wat is het nut om het zonder stroom of batterijen te willen doen?

    Bovendien, een accu levert ook stroom en wanneer hij leeg is moet hij weer opgeladen worden.

    Lotje moet maar eens wat rommelmarkten gaan afstruinen en het medium cd vergeten. Dat is veel te modern voor haar. X(

    Dit is het toonbeeld van vrije energie :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=fPh8pg_btFA

  • Douce.

    Haha, de paardentram en de kaarslantarens staan al weer paraat.

    Het heeft als bijkomend voordeel dat de Zwarte Piet discussie nog niet op gang was gekomen….:D

    Romantiek van vroegere tijden heeft zijn charmes (Jane Eyre blijft toch prachtig…..), maar vrijwel niemand wil nog zonder Internet, smartphone etc.

    In elk geval niet die mensen die godbetert op mij lijken, haha.

    Douce

  • theo

    Zonder stroom???

    Een accu is ook een batterij.

  • Gonnie

    Wat is de mens zonder smartphone Douce, een stakker.

    Van morgen toen ik mijn hond uit liet kwam ik mensen tegen en ieder had een smartphone in hun hand.

    Gisteren zag ik in een bebouwde kom van mijn woonplaats een vrouw achter het stuur met zo'n mobiel aan haar oor.

    Zo kan men anno 2014 de mens uittekenen,met smartphone..X(

  • ¥ Lotje ­­¥

    LOL :Dik heb zowat 2000 CD en ja daar wilde ik eens mee naar de rommelmarkt om dat die er uitgaan/zijn. hahaha Maar je heb daar geen stroom en batterijen als je CD afdraait vreet stroom . Iemand zei tegen mij : doe het met een accu . Maar wou weten of iemand daar ervaring mee had .

  • ¥ Lotje ­­¥

    ik zag vanmorgen en ja bij de dokter (wachtkamer) iemand constant met dat ding bezig . Ze was aan de beurt . en ze ging typend op dat ding binnen naar de dokter . Ja eerlijk .ik vond het geen gezicht.

  • ¥ Lotje ­­¥

    ja dat weet ik die kan je thuis opladen . zie 12.26 wat ik naar Boris schreef

  • ¥ Lotje ­­¥

    EEn accu gaat als je hem oplaad . ( zo hoorde ik dan . ) Een dag mee of langer als je alleen voor de CD,szou gebruiken . En omdat wij een accu hadden staan in de schuur . Dacht ik dat misschien hier iemand ervaring er mee had . zodoende dacht . ik zal eens vragen ,en jawel vragen staat vrij toch?? Ik kan die CD,s echt niet in de container gooien . Dus probeer eerst zo en anders zie ik het wel …..