illegaal stroom aftappen

  • dirk deurkruk

    een nieuw hoofdstuk van UFOs is dat ze stroom jatten van kabels in de lucht. Eerst al was vast gesteld dat ze kernraketten onschadelijk maken. Maar nu jatten ze dus ook stroom in de lucht. En wat meer? Water? Vee? Mensen? En hoe vaak doen ze dit? Is dit een eenmalig fenomeen of zitten de electriciteitsmaatschappijen met de handen in het haar? Ze hebben MH370 ook gejat, dus die grays zijn nogal pikkediefjes. en waarom jatten ze eigenlijk stroom als ze buitenaardse technologie hebben? Voor de stofzuiger? Hoe houden ze hun UFO schoon?

    Of is het gewoon provoceren wat ze doen?

    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10685792_936886649658108_87463931645833104_n.jpg?oh=c7b2ec798dddd44fd6171886588458e0&oe=548360AC&__gda__=1419274065_ee748437be9ef6d49ad73c2ac98c50c9

    http://truthfall.com/wp-content/uploads/2014/04/800px-PICT0016.jpg

    https://www.facebook.com/246667595346687/photos/a.246675158679264.78487.246667595346687/936886649658108/?type=1&theater

  • Douce.

    Er is nog niet eens met bewijzen vastgesteld dat UFO's bestaan. De rest zal derhalve ook moeilijk uit te vogelen zijn.

    Douce

  • dirk deurkruk

    kom nou toch…

  • Douce.

    :) dat wil ik wel, maar ik weet niet waar je bent.

    Douce

  • Boris

    X(

  • dirk deurkruk

    zegt mevrouw de communicatiemodel criticus: luisteren - analyseren- ecalueren, blablabla.

    Niet alleen de maatschappijcritici vallen door de mand maar ook de modelkletsers.

  • Frans

    Douce Schreef:

    ——————————————————-

    > Er is nog niet eens met bewijzen vastgesteld dat UFO's bestaan. De rest zal derhalve ook moeilijk uit te vogelen zijn.

    >

    > Douce

    UFO's bestaan (in de echte betekenis).

    En hij ziet ze vliegen. ;-)

  • Douce.

    Het heeft mijn leven tot dusver aangenaam gemaakt (zelfs tijdens moeilijkheden), ik heb ook m'n steentje als moeder en in de maatschappij kunnen bijdragen.

    Door de mand vallen? Nee, ik ben altijd staande gebleven……en, ook dat heb ik geleerd in mijn leven, niet met iedereen valt te communiceren.

    Linksom, rechtsom, naar boven of naar beneden - nooit is het goed: sommigen hebben een absoluut 1-richtingsverkeer en komen altijd weer alleen bij zichzelf uit, nadat ze iedereen overhoop hebben geschopt. Het zij zo, dezulken proberen (ik zeg proberen - want lukken doet dat niet) niet alleen het leven van anderen te verzieken, maar zouden zich toch een keer bewust kunnen/moeten zijn dat ze hun eigen leven naar de gallemiezen helpen en/of hebben geholpen.

    Voor de rest zoek je het maar lekker uit humorloze UFO, ik heb intussen genoeg tijd aan je besteed.

    Wees blij met jouw wereld en jouw bovenwereld en droom maar lekker verder, hij bestaat niet en uiteraard komt dat door mensen zoals ik.X(

    Maar ja, het is weer september en dan krijgen sommige mensen last van het vallend blad. Vooral mindere stabiele mensen (understatement) hebben daar veel last van.

    Uh…ga eens lekker in de zon, vitamine D is goed voor je geest en dan kun je ook uit de losse pols de Schepper eren!!

    Douce

  • Douce.

    X(

    Douce

  • dirk deurkruk

    de morele verhevenheid druipt er weer vanaf. Idem frans.