het einde der tijden komt eraan

  • dirk deurkruk

    was de Tsunami in Japan heftig? Dan heb je nog nooit een aionische tsunami of aardbeving gezien. De chaos in het midden oosten is het begin van wat er komen gaat. Onze aion is bijna om. Bigfoot komt uit het bos tevoorschijn, de poort van de Tartarus gaat open en de engel in de zon gaat tekeer:

    http://zenderonrevelation.com/

  • dirk deurkruk

    ik zeg het verkeerd; de laatste dag van deze aion komt eraan, niet het einde van de aionen, dat duurt nog 15000 jaar. Ik hoop dat mijn fiets het zolang uit houd want ik moet door.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Er zijn ook loopfietsen :D

  • ¥ Lotje ­­¥

    Het einde der tijden………… zijn we toch al mee bezig….. Wees waakzaam zeiden we op bijbel prik.

    Valt op . zoals veel overstromingen . oorlog . bemoeienissen van landen tegen landen .

    Eens heb ik wel eens horen zeggen: ieder generatie maak een oorlog mee .. Ik zie dat er ook wel van komen gezien de ellende nu op de wereld , met oorlogen .

  • Boris

    Ik denk dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen.

  • ¥ Lotje ­­¥

    ja …… tis maar hoe bekijk je het. denk ik dan .Ik heb eerlijk nog nooit van zoveel oorlogen tegelijkertijd meegemaakt . overstromingen ook niet . Dat moet toch iets zijn dan?of aan geving dat met de wereld iets gaande is

  • Boris

    Oorlogen zijn van alle tijden. En die overstromingen komen door teveel regen.

  • Scarlett 2de

    Isis stuurt aan op Apocalyps : terroristenleider wil allerlaatste heilige oorlog tegen het Westen (pag 11 de Telegraaf van zaterdag 20 september 2014).

    Maar Al Qaeda vind daarvoor de tijd nog niet rijp.

  • Boris

    Je moet niet alles geloven wat in de krant staat. Het is voor een groot deel bangmakerij om de burgers in het gareel te houden.

  • ¥ Lotje ­­¥

    ja… ik heb altijd zo van:: als men er over praat in de krant …………..het valt , niet zomaar uit de lucht . Ik denk ook dat ze voor de gewone burger veel verzwijgen