piepklein

  • ¥ Lotje ­­¥

    een radio ter grootte van een mier

    Al onze apparaten zijn in de toekomst aangesloten op het internet. De verwachting is dat binnen tien jaar honderd miljard apparaten online gaan, ook in je huiskamer. Internet of Things komt nu nog dichterbij dankzij een piepkleine radio.

    http://www.scientias.nl/piepkleine-radio-maakt-internet-things-mogelijk/105193

    die geen batterij nodig heeft :D

  • dirk deurkruk

    nu nog een mier ter grootte van een radio; misschien als de tartarus opengaat; wie weet wat er uit komt?

  • Channah

    :D

    Nu ben ik enigszins bekend met de Griekse mythologie, maar wellicht moet je een en ander toch wel even aan Lotje uitleggen.

  • dirk deurkruk

    die Griekse mythologie speelt zich voor een groot deel in zuid spanje af rond Cadiz. De Tartarus is afgeleid van de mijnen in Tartessos. De halve Odysseus speelt in Spanje. Bovendien staat de Tartarus ook in 2 Petrus 2:4.

    heeft niks met radio's en mieren te maken.

    gr.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Hoezo Jij woon er toch vlakbij . Bij die onderwereld X(:D:D

    Of ben jij ,,de doos van Pandora,,hahaX(

  • Channah

    Ik heb inderdaad nooit iets over mieren in de Griekse mythologie kunnen ontdekken, laat staan over radio´s. Daarom moest ik ook lachen toen ik jouw reactie las. En Lotje nu maar zoeken op Internet! :D

  • Channah

    Ach, kijk, je hebt al gegoogled.

    Knap hoor! :D:D:D

  • ¥ Lotje ­­¥

    Ik heb het over een piepklein radiootje niet over GRIEKS Daar kom jij mee . Ik weet allemaal niet wat jij aan het doen ben hoor .

    Grieks ?:D(:D

  • Channah

    Even goed kijken, Lotje, zet je leesbril maar even op. ik reageer niet op jou, maar op Dirk Deurkruk: http://scepticisme.startpagina.nl/prikbord/17299286/17299302/re-piepklein#msg-17299302

    Het woord Grieks schijn je overigens wel eens ergens gelezen te hebben,het woord mythologie blijkbaar nooit. Ga maar weer even googlen. :-) :-) :-)

  • ¥ Lotje ­­¥

    Nogmaals ik heb het over een piepklein radiootje . . Blijf eens een keer bij de les.